Liza tükre

A társkeresés bugyrai, meg egyebek

A pasika

2016. december 12. 19:57 - Liza T.

pasika.jpgKanárisárga pulóverben, fiatalos frizurával, fekete napszemüvegben, csábosan mosolyogva pózol. Selfie. Egy aszott manóra emlékeztet. Jól láthatóan rajzolódik ki  nyakán a megnyúlt bőrfelesleg…

 „Drágám! - Istenien nézel ki! - szívesen lennék a pasikád! - ha szereted a sportosat?...Írj! - add + a telcsi számod küldök magamról fotókat, erotikusat is ha kéred!”

Erotikusat? Megdermedek. De hát hol vagyok? Na ne! Vizuális típus lévén nem menekülhetek, beszippant a fantáziám, és a film elindul… Kicsi, dagadó piros tangában hever a pasika egy antik szófán a panelban. Testén molyrágta tollboa tekereg. Köhögnöm kell, irritálja a torkom. Nem tudom eldönteni, hogy a megterhelő fűszeres illat belőle árad, vagy a ruhásszekrényből…talán naftalin. Kissé bütykös, májfoltos kezében csiszolt kristálykehely. Azt hiszem Ajka Kristály. Régen anyámnak voltak ilyenek a bárszekrényben… A dohányzó asztalon egy édes BB pezsgő,  tányéron eper. Kihívóan nyújtogatja felém a nyelvét a pasika, miközben kivesz egy szem epret. Lassan a szájába teszi, miközben  az állán lecsorog a leve. Nem veszi észre. Igézően néz a szemembe. Csábosan, affektálva hívogat… Csücsörít és nyögdös. Nagyon  tudja, mi kell a nőnek! Kifinomult, szexi, érzéki. De a kisördög megszólal bennem: „ Valamit kompenzál!”  Hirtelen az a hurkaszájú buksza jut eszembe, aki selypegve gügyög, és gagyog zavarba ejtő érzékiséggel szerelemről, erotikáról és a Szex-akadémiáról, melyet ő alapított... A Fókuszban is benne volt. Hirtelen kijózanodom.

„Jaj Istenem! Erotikusat? Kímélj meg! Amúgy a bókot köszönöm, kedves vagy! Üdv. Liza”

„Drágám! - 54 - vagyok, de egy 10-est jóváírhatok, sportolok aktívan, kidolgozott testem van! - szerettelek volna elvarázsolni, de ha nem tudod értékelni az igazi férfi testet sajnos nem egymást keressük!”

Mi a fenét is akarok én? Nekem semmi nem elég? Nem elég a kidolgozott igazi férfi test?

„Mondjuk úgy, hogy nem a kidolgozott férfi test az, ami elsősorban elbűvöl... Legyen az húszas, harmincas, negyvenes vagy 44-nek látszó ötvenes. Évek óta testépítéssel foglalkozom, különösebben nem hat rám, ha a pasinak is kockás a hasa. A szikrázó intelligencia, műveltség annál inkább. Ilyenkor a pocak sem számít!  Sok sikert! Liza”

 „Igazad van! - az értelmi kisugárzás nagyon fontos! - én is + tapasztaltam már hogy volt egy csaj külsőre elmentem volna mellette mint a gyorsvonat, szóba egyeledtünk és azt vettem észre áll a cerka és jól + dugatta magát! Drágám! - szerintem ha + látnál nem hagynál ki!” - 

„Szerintem meg igen! Minden jót! Liza” – Próbálom lezárni.

„akkor is Imádlak, mert klassz csaj vagy! - velem még egy Wellnessben is tudnál villogni! - tudnálak kényeztetni, szeretném a ………………………………..!” (Ő leírja, én nem.)

Fúj! Mit képzel ez a szerencsétlen? „Te az enyémet biztosan nem fogod! Na pá!”

Hű, de kínos, még mindig nem érti. „azt Te csak hiszed, + vagyok érted halva kellesz nekem és a Tiéd akarok lenni! szeretném minden vágyadat kielégíteni!”

Megsajnálom. Hiszen ő is magányos, és csak próbál velem ismerkedni, próbál fiatalos és laza lenni, de sajnos nem fogja fel, hogy ez több okból  esélytelen…

„Ne haragudj, de nem!”

Törlés

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lizatukre.blog.hu/api/trackback/id/tr3812043549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása