Liza tükre

A társkeresés bugyrai, meg egyebek

Jelige: Én már megtaláltam az igazit, csak kéne egy pasi, aki támogat

2017. február 27. 15:06 - Liza T.

fullsizerender_2.jpgKlári vagyok, 30 éves társkereső. Keresek egy idősebb urat, aki hajlandó értékelni, és támogatni a fiatalságomat. Magamról csak annyit, hogy bár nincs érettségim, de nagyon is tudom, hogy mit akarok, és mit nem. Hát dolgozni azt nem!  Nem is tudnék, hiszen itt van nekem a Fifike, életem szerelme, a kiskutyám. Imádom, Ő mindent megkap tőlem, és vedd tudomásul, hogy mindig velem van. Együtt plázázunk, együtt alszunk, együtt eszünk. Nem vagyok se konyhatündér, se takarítónő. Ha zavar a kutyaszőr, nyugodtan nekiállhatsz kitakarítani, mert én nem fogok!

A kinézetem régen átlagos volt, de hála a szépségiparnak, és neked papa, egyre jobb nő leszek… Tömpe ujjaimat menő strasszos, mintás műkörmök hosszabbítják, mely ugyan kissé korlátoz bizonyos tevékenységekben, de a látvány mindent kárpótol. Seszínű, ritka, vékonyszálú hajamból a fodrászom gyönyörű hosszú szőke sörényt varázsolt, melyről nem mondanád meg, hogy ragasztott műanyag póttincsekből áll. Tekintetem bénító, mely a söprűszerű műszempillának, és a homlokom közepére tetovált szemöldöknek köszönhető. A penge vékonyságú, jellegtelen kis nyílás már a múlté, ma már szilikontól duzzadó szájszervemet büszkén  csücsörítem.

Nem vagyok nagy igényű, nekem nem a méret a lényeg, ha van elég lóvé. Ennek függvényében bárkit meg tudok szeretni. Tapasztalatból tudom, hogy a korosztályomban labdába nem rúghatok, de kit érdekel! Megtalálom a számításomat máshol. Én mindent megteszek annak érdekében, hogy te büszkén villogj velem, ha megfinanszírozod.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lizatukre.blog.hu/api/trackback/id/tr7712297769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása