Liza tükre

A társkeresés bugyrai, meg egyebek

Jelige: Lúzerek, kíméljetek!

2016. október 16. 08:41 - Liza T.

sikeres_no2.jpgTöbbdiplomás, nyelveket beszélő, vezető beosztású nő várja igényes, hasonló adottságokkal rendelkező művelt férfiak bemutatkozó levelét.

Magamról csak annyit, hogy maximalista vagyok. Nekem mindenből a legjobb jár, mert én megérdemlem! A harmincas éveimben járok, de a testem olyan, mint egy gazelláé. Rendszeresen és keményen sportolok, és persze kényeztetem magam minden földi jóval. Én mindig, mindenben a legjobb vagyok! Nem viselem el, hogy bárki leelőzzön, legyen az futás vagy éppen vezetés. Nekem a dugó nem akadály, hanem kihívás. Mindig megtalálom a módját, hogy előbb érjek célba, mint a többi autós, azokkal a gagyi autóikkal. Én nem érek rá udvariaskodni, az én időm drága.

Én tudom, hogy mit akarok, és amit akarok, azt meg is szerzem! Semmi nem tántorít vissza, ha valamit kinéztem magamnak. Ha kell, kegyetlenül elbánok a versenytársaimmal, hiszen a célom elérésénél nincs semmi, ami fontosabb lenne. Sikeres vagyok, ápolt, művelt, okos és szórakoztató. Egyszóval tökéletes! Egy igazi luxus nő, akit nem kaphat meg bárki.

Vedd tudomásul, hogy nem szülök. Én nem vagyok egy tenyésztehén! Nincs rá időm, és egyébként sem áldozom fel az életem, a karrierem és a szépségem senkiért. Később, ha meggondolom magam, egy béranya programmal megoldható ez is. Mindenre van megoldás.

Csak akkor van esélyed nálam, ha te is a prémium kategóriába tartozol. Legyél sármos és jóképű, legalább 190 cm magas, karcsú és férfias. Törpék ne is írjanak!  A dús haj, a makulátlan bőr és a ragyogó fogsor ugyancsak alapkövetelmény. Öltözéked legyen mindig elegáns és trendi. Vigyázz, mert nem tűrök meg semmiféle stílusbeli bizonytalanságot. Ha egyedül nem megy, kérj segítséget a stylistodtól! Nálam a zakó alatt viselt rövid ujjú ing, a replika óra, a noname olcsó cipő vagy az öltözködési protokoll be nem tartása kizáró ok. Mindenből csak a legmagasabb minőséget tudom értékelni. Egyébként az autód is legyen extra nagy, mert tudod ugye, hogy bizony ebben is a méret a lényeg!

Regisztrálj a castingra, ha biztos vagy benne, hogy meg tudsz felelni az elvárásaimnak! Család, gyerek, feleség nekem nem akadály!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lizatukre.blog.hu/api/trackback/id/tr7811805635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása